Saturday, February 16, 2008

Dun gece muthis bir Arjantin Tango'su gosterisi izledik. Sanirim tutkuyu, askin beraberinde getirdigi butun o guclu hisleri bu kadar guzel anlatan anlatan baska bir beden dili yok dunyada. Hayallere daldim izlerken, pek cok sey dusundum o adimlarda, bakislarda. Gercekten cok etkileyiciydi.
Tango Por Dos adli bir dans toplulugunun gosterisiydi. Buenos Aires'den gelmislerdi bu gosteriyi sunmak icin. Bas dansci Miguel Angel 50 kusur yasinda ve inanilmaz bir insan. Onlari izlerken bu dansta partnerine asik olmamak imkansiz diye dusundum. Sadece dansin guzelligi degil, yansittigi duygular da cok etkileyici...
Evet evet karar verdim. Ilerde esim olacak o sansli insanla tango ogrenicem, ve dugunumde bir gosteri sunucam. Burdan sesleniyorum gelecekteki esime: Tangoyu sevmek zorundasin!!! :)

Ve ...Kadin Kokusu filminde Al Pacino'nun Por Una Cabeza muzigi esliginde tango yaptigi sahne:

No comments:

Post a Comment